Saturday, May 21, 2011

For a while, I miss him.

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday & Saturday.

Okay cuba kira berapa hari tu? Hehe. Dah seminggu okay! Tkapa, paling lama pun 2minggu kitorg tk pernah text rasanya. Hehe. Semalam dia ada call, dia guna phone adik dia. Its was so sweet bila dia cakap macam macam. And fuckin' miss him. Hehe :D Okay then, after that suddenly dia cakap dia tengah text dengan kawan. Yelah, siap bunyi phone apa semua lg kan? So then aku ckp..

'Cakap tk ada kredit? K dah kantoi'! Then, TUP! Letak phone, and bye.

So, terus aku update status.

'Penipu! Penipu! Menagih simpati 24jam! Penipu!'

Sebab menangih simpati ialah, dia suka merajuk. So aku gelar benda tu menangih simpati. Ok? Haha. Ye aku tahu aku ni pelik bagai, so kisah pulak kan? Haa :D

Ok then, lepastu aku update lg.

'Si Adik & Si Abang sama je perangai nya. Keturunan M***ey (kononnya) kan?'

And something liddat lah that status. Haha :D Ok then, malam sikit pukul 11smething liddat. Dia call me again :'/ Yes, I miss him a lot. Hihi. Dia cakap 'You, SUMPAH i tk text sesiapa pun. I tk ada crdt. Bunyi td pun i saja buat'. Okay, lepastu aku macam sejuk hati sikit lepas dipujuk olehnya hehe :D Then aku dah mengantuk, so say goodnight and bye :*

Okay, it just macam rasa bersalah pula gelar dia penipu. Haha tp tk boleh percaya sangat kan? Well, lelaki. Hihihi. Ohya, mesti pelik kan? Aku dah ada boypreng, tp still lg gedik dengan lelaki lain. Err its not about that, but the thing is I just love who is understanding and care about me a lot. But, its not a serious thing until I can get in love with him. Okay? :)
I just love my boyfriend, but not 100%. That's for sure.