Sunday, May 29, 2011

Hari Guru 2011.

K bermulanya Hari Guru pada hari Jumaat dulu. Amat meriah sekali tahun ini, tapi tidak seperti tahun sebelumnya. Lg meriah rasanya. Haha :D Ok then, aku bagi bunga dkt Encik Akmal, Puan Salinah. And Whiteboard marker pen untuk Puan Fariza. And for sure from 4Harapan to Pn.See is perfume & bag :D Hehe :D

Ok then. Bab klimaks nya bermula apabila Encik Sabri baca doa, fuhh hati dup dap dup dap. HAHA! Ok joke joke* Haa yg tu tk kisah sangat, bab yang paling aku tk boleh terima dalam hal ni ialah, makcik cleaner tu haa over react atas pentas-.-
Ok, dia buat show dkt pentas tu dah satu hal. Itu tk kisah la, dia mmg mcmtu. But ini nasihat ikhlas dari hati, kalau boleh jangan lah over sangat sampai nak goyang goyang bontot gelek gelek badan macam tu. Org pandang tk elok makcik oi. Bukan nk cakap apa, tk sedap mata memandang. Lgpun sekolah tu kalau semua perempuan tk apa, ini ada jugak kaum Adam ya? :D Makcik jangan la over react sangat smpai macamtu. Kalau kt cikgu perempuan tk apa. Ini cikgu lelaki walaweh makcik weh! Kau sedar tk ni jang? Aku rasa nak bawak mengucap je kat situ-.- And tindakan bijak Pn.Norlida tu sepatutnya dilakukan awal-awal lg. Haih nasib la Pn. Norlida buat macamtu, kalau tk? Mesti lama lg dia dok gelek gelek dkt situ. Eeeee malu nya jadi dia alahaii-.- Harap benda ni diambil sebagai tauladan. Terima kasih :)

Ohya yang penting, time aku tgh nak beli bunga tu aku ternampak Mr.M tu dah ubah suai dia punya rambut. Dah lah rambut tu mmg aku suka. Hahaha! Tk boleh blah laaa. Hish! Sabar je la :P Ok ini hanyalah alam maya semata mata tiada kena mengena dengan hidup atau pun sudah tiada di Malaysia. Ok bai.