Monday, May 23, 2011

OneMoreThing.

Okay cerita dia start macam ni, sedang elok je dibuai IM bersama orang tersayang. Suddenly, ada orang call. Dia mengatakan 'You, I dekat PD sekarang. Tgh holiday'. And the most is, kau tak perlu pun bagitahu dekat mana kau berada, dengan siapa and what ever! Okay? Aku tak nak tahu, dan tak akan pernah ambik tahu. Cukup lah kau dah marah-marah aku, cukup untuk segalanya. Yes, I know. Benda tu salah aku, and aku admit. So kau nak aku minta maaf beribu juta kali dah ya? Melutut dekat kau? :'/ Hell no! Aku tak lut dengan jantan yang jenis macam tu. Ye, memang aku banyak berubah dah. Well, manusia ada perkembangannya setiap masa. Nak kata sesiapa yang tak berubah even sedikit pun, itu lantak dia. Yang penting, aku lain dari lain. And aku tak suka cara kau layan aku sekarang. Kau makin lama makin kasar :'/

Hm, yes memang aku sayang kau. And I admit, makin lama makin berkurang. I'm sorry for everything. Plus, I'm not a good person. I'm not good in take care of anybody heart. I'm sorry, I can't be perfect. One More Thing, I Do Not Love People As I Love My Self & Family.