Sunday, May 15, 2011

WIERDO -.-

Okay senang cerita, aku asyik teringat al-kisah semalam. Huh! Hm, then semalam after me, he met others.Tapi, the girl is his brother's ex-girlfriend. Ergh what ever & I don't really care. The most it seriously I can't trust him. Haa, lagi lagi jenis macam dia. Semua orang tahu bagaimana kan? Hehe. Ohya, cuma aku susah nak lupakan part yang borak-borak manja dgn dia. And it was just so sweet. Haih. Then the most, bab cium dahi aku tu lah. Haih-.-

Then semalam, bila dia dah sampai rumah, about 11p.m liddat, dia call aku. Then dia cakap dia rindu aku bagai. And hes sorry about the thing happened at Coffee Bean which is, dia tk kasi aku tgok phone dia. Haha its alright. And alasan dia ' I tk nak you salah sangka'. Yelah, mana tk nya, belambak la girls dalam inbox dia. So then, kita nampak kan permainan dia? :')

Suddenly, kitorg masuk topik asid bagai tu kan? Haa, aku bgtahu lah yg area rumah aku je yang kena semua tu -.- Haih. Then, he said he is too worried about me. Ha? Boleh percaya ke? Hehe ;-) Sorry lah, sweettalker habis. Huh!
Tp ada yg cakap dkt aku 'Kau ni semua lelaki tk percaya, jangan lah tengok rupa kau dah target dia lelaki macamtu. Mana tahu dia different actually. It just, give him some times then we will know what kind of is he. okay?'.

Then aku tanya dia, banyak pula kredit dia call aku. Guess what, dia ckap 'Alaa tk apa lah, kredit I tggl brapa je ni, saja nk habiskan utk you', so then what ever lah kan? Haa, aku pun just layan je lah hal ni. Cuma, tk perlu rasanya difikir kan sangat kan? Hehe. Its just a small matter. You know what, I just can't get a better person because I'm kinda a choosing person. Hee.
It just, I already know what kinda person of this guy. Hm but.. I just confused.
Haha small matter. Tk payah difikirkan sangat, kan? :')

Ohya, bulan August akan datang dah masuk SETAHUN aku dengan dia being like this. Its pretty enough right? Haha. Aku pun tk sedar, dah lama rupanyaa :D Hehe. Thanks for be here with me.
I do really appreciated it :') Hm.

My mom said 'You're to easy to like the person when the person said the sweet words to you'.
Damn its true, but at least I'm trying not to being in love with the guy.