Tuesday, June 7, 2011

Hai.

Hehe, dengar lagu dekat blog aku ni, macam apatah kan? Tp itu lah kesimpulan dia, bila dah kehilangan lagu yang diberi sahaja menjadi peneman setia. Kesian tk aku ni? Hahah. Nasib baik la aku bukan jenis yang meraung merana, aku ni jenis pendam sesorang dan biarlah hati sahaja memahami. Eceh wah :D Ohya kesimpulannya sekarang, aku rindu dia. Kalau boleh aku mmg nak call dia setiap hari macam dia call aku dahulu kala, tp apakan daya aku bukan lagi pengguna Youthclub, so nak call dia mahal lah -..- Kena pandai jimat sikit. So semalam aku ringankan hati yang berat ni call dia, sesama dia ontheway nak balik KL with his brother ;)

K, lepas rindu sikit. Then adik dia pun sibuk nak cakap dengan aku, lepastu gaduh dengan adik dia, then aku merajuk dia pujuk, lepastu dia merajuk aku susah betul nak pujuk budak tu. Hahaha :D So then, after end the phone with dia. Lepastu aku ni pun text lah adik dia say sorry, sebab dia merajuk punya lah serious. Aku pikirkan main main. So then, adik dia pun said okay lah and promise tak buat lagi. So nak buat macam mana, orang gedik tetap gedik jua ;D K then, text dengan adik dia sampai 2pagi. Hahaha k aku lebih suka melayan adik nya dari dia. Tapi budak ni kasar wa cakap lu. Nasib dia sweet. Hehehe :D

Okay then, aku tidur lepastu dalam pukul 6pagi something adik dia text lagi, dia cakap dia dah sampai KL. K, mmg sweet. Haha tp aku tk bangun lg time tu, so then satu lagi text masuk, dia suruh bangun. Then aku reply lambat sikit, dia pulak tak reply. Tidur lettew. Haha, so then marah dia macam dia marah aku. So, tu je.

Then tadi Skype dengan Abee Ruff, haha dia tuh kelakar gila. Ngada pun ada. Tp watlek watpeace je haha :D K then. Lepastu turun bawah beli makanan.
Then, pkul 8pm tuition. Lepastuuu?

Kbye.