Sunday, June 26, 2011

Its complicated.

Err hm, susah kalau tak angkat call dia. But til now I'm trying k? Aku dah cuba, and jangan cakap aku ni tak cuba. Fuhh, kira aku ni kuat jugak ah en? Hahaha :-D K tak kisah lah yang itu en? Sekarang ni adik dia 24jam melekat dengan aku, mana tak nya. Hmm, so then adik dia tu kan, sekali aku cepuk apa pun tak dapat. Ergh he is different than others. Menakutkan pun ada -,-

Tak pernah seumur hidup aku kena maki hamun dengan 'manja' sekali atas alasan AKU KUTUK LIVERPOOL. Dahsyat en? Hehe memang pelik bebenor lah kalau macamni en? Hahahah :-D So then, tk apa. Aku sabar je lah. Perangai dia mmg macam gitu, susah sikit nak layan. But for sure. I appreciated him, after dia dah tolong aku pasal Abang dia. Err no need to know, and I've my own reason why I stick with him. Tak semua cerita boleh diceritakan kepada kawan kawan mahupun sahabat karib sendiri en? K dah tukar topic.

Haa hm and now, if dia tak call one day, memang tk sah my day haha :-D Sweet en? Puii. K then, tk kisah lah yang tu. Haih yang penting, aku tk mengharap apa apa pun. It just, aku tknak sayang adik dia. Tu je, harapan dari saya. Eee lagi pun susah okay? Kau dah pernah rapat dengan Abang dia, and selalu kalau beborak dengan Abang dia, panggil dia tu Adik k? Adik! Hahaha even sama umur. But now, if kau dah terbiasa dengan panggilan adik tu, so then, used to call him Adik lah en? But, errr CANNOT! Hahahaha :-D K then, Tk kisah lah yang itu. Itu aku dah pun macam suaikan diri aku dengan keadaan benda alah tu k? Hehehe.

So ni ada lagi satu cerita gempak, haritu suddenly dia cakap aku gedik gedik dengan abang dia dkt FB, padahal aku tk pernah pun wall Abang dia en? Hahaha :-D Lepastu dia cakap 'Phone?' Haaa! Aku dah cuak dah -,- So gaduh gaduh and then malas dah nak cakap en? Fuhh, and memang bengkak la mata ni dah kena maki hamun begitu kuat skali hahaha :-D Tk kisah laa.
Dia automatic keluar, nak habaq acano? :-D

Haa then, macam biasa, memang aku kena minta maaf, sebab ayat ayat aku kasar en? Haih dia tu lembut hati nya, #Ehsiallah, pui! Hahaha, so lepastu dia macam lanciao je cakap macamni.

'Dekcha, ulang apa yg saya cakap. Saya kena Bam Bam Boom!' Then dia gelak kemain besar lagi, wa sakit hati der! Hahahahaha :-D Eeeeeeeeeeeeee geram kau tahu tak? Hish sabar je lah. Hahaha :-) K, tht is the first time aku kena macam gitu k? -,-
Eeeeee sampai sekarang aku ingat, semua nya macam gampang itu budak. Huh sabar sabar. Hahaha eeeeee! Huh, tak kisah lah. Yg penting, aku suka cara dia layan aku. Tu je, but bab maki maki tu je yg aku tk suka. Hahah dia ni kasar sangat ah, nasib baik aku pun jenis kasar jugak. Kalau perempuan lembut, memang habis dah lari hahaha :-D Eee kelakar lah bila ingat balik. Fuhh!

And memang tak kisah lah en? Haih, yg penting aku tknak more than friends. Thts all. Ok I'm done. AND I MISS HIS BROTHER A LOT :'/ Hm tabahkan lah hati aku supaya tak contact dgn dia lagi. Usaha aku untuk jauhkan diri dari dia, hampir berjaya. KAHKAHKAH! K gelak besar. Bye :-D