Monday, October 10, 2011

Birthdaaaaaaaaaaay!

K, pada sembilanharibulansepuluhduaribusebelas, saya sudah mencapai umur enambelas atau kata scientific-nya manis enambelas (sweetsixteen) K? Haha! Meh dengar cerita sikit about my birthday!

Pukul 12am tepat, first people yang wish me ialah, my twin Sally. Kebetulan dia punya birthday 8/10 and she got free call. Lepastu, dia call and sang happy birthday to me. After that, my sayang pula call me, and sang happy birthday dngn adik adik dia semua. Hahaha sweet okay! Then Fatyn pula call sang happy birthday too! Hihi K, then kekawan yng lain. Aftr that, Azml buat 'call me back' then aku cll, dia pun wish jugak. Haha. This is my new familyfriends. Thank God found them :')

So then, tidur macam biasa. And that morning, Losh pula wish birthday to me. Dia tertidur. Sbb tu late, Haha its okay ;) Then mandi macam biasa. Lepastu, I called Fatyn and she said "Aku nk keluar dngn Sally ah today, nak pergi shopping". Hm so then, I was a bit upset and sad. Then mula ah fikir buruk, diorg tkada masa fr me ah apa lah. Hahaha! :p Well, saja je.

Then, text with my sayang, dia cakap nk pergi makan dngn Azml semua. So then, aku ingat petang petang sikit lah dia dtng en? Aku pun turun ah dngn Zaim dkt mamak kejap, nk pergi makan. So, lepas order mamak tu. Suddenly, entah dari mana muncul Azml ada dekat depan aku :O Aku mcm terkejut gila babeng. Then Azml told me that someone maki Abee lah, then Abee dkt JJ pergi jumpa someone tu -.- Menggelabah betul. Ha siapa lah pula nak maki Abee? Tkada motif ke? Haha k lawak. And then Azml tetiba nk pergi toilet. But lakonan Azml tu benar benar mengancam K? Haha.

So then, me was like stress a bit ah. Hm lepastu aku call Myra, nak mengadu about that thing. And bila dia tanya 'Mana Sally and Fatyn? Diorg tk ada sekali ke?' , tetiba.....
Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to Dekcha and Sally,

Happy birthday to you :D
*Kebetulan tu birthday Sally sekali, so then celebrated sesama. Sally pun tk tahu its fr her too! :p

Lepastu, aku macam 'Omaigod!'! Apa benda diorng ni, sumpah terharu sangat okay! :'( Hm. So thanks to my Sayang, Fatyn, Sally and Azml. Appreciated it much ok! Thanks a lot! :D

Sally gave me a cute pillow and a birthday card. Azml and my sayang bagi card, and its cute! Hihik :-*
And then, we lepak lepak, lepastu snap gambar. Haha kelakar sangat! And have a lot of fun. Thanks guys! I love you all :-*

See how happy we are? :-D Hihi. Thanks a lot guys. Love you all. Like seriously I do :')