Monday, October 10, 2011

Loveeeeeeee ♥


Okay. Introduce you, me and my AR. My boyfriend! Dia pun girlfriend and my bestfriend :P Hihi.
A bit about AR ni. Tahu tk gedik tu apa? Haha, dia bukan gedik. Terlebih gedik. K, tahu tu? Haha.

At first, bnyak dugaan dengan dia ni. Lepas itu, ini pulak, lepas ini, dah tu pulak And sampai ada satu tahap, macam nak give up pun ada :/ But, I'm still strong and here we are! :-D
K, cerita masa dia propose me. Hehek. YaAllah, kalau boleh, nak sesuwit habis. Haha. Pada tarikh 9/9/11, after schl tu, aku pergi rumah Sally kejap, Jeela pun ada. And time nak balik rumah tu tetiba hujan yang lebat, dah ada dkt bustop dah tu, nak tahan taxi. But then aku pun tk jadi ah balik rumah en? So then Sally cakap "Sini aku hantar kau rumah Abee lah". Pastu me was like 'huh, okay!'. Then redah hujan dengan Sally and Jeela. Btw thanks korang, banyak susahkan diri just for me :') Thanks! Okay, then sampai rumah dia, terus nampak muka dia dengan Azml dekat depan pintu rumah. And aku dah lega dah lah nampak muka dia en? Hihik. Then tk lama kemudian tu, dia bisik bisik dengan Sally pula and aku disuruh balik rumah dulu. Shitty face ah en? Aku dh merajuk sakan dah. Then kebetulan hujan dah reda, aku pun menyusul balik rumah. Haha. Pity of me! :p

Lepas sampai rumah, aku mandi and else. Dah siap semua. AR text me, asked to jumpa dia downstairs. Ha then, kitorg pakai baju belang belang sama, but dia hitam and me putih :p Lepastu, Azml macam apatah en makan cake sesorang dia Haha. Then, suddenly dia keluarkan big paper ni. And front page, 'WILL YOU BE MINE?' and back page 'KISS ME' And I was like 'Omaigod!'. Tahu tk sweet tu apa?! Yes, dia memang sweet. Sangat sweet! Um, so then, the answer nya? YES I DO!
So, haritu perkataan yang keluar dpd mulut aku untuk dia, 'I BENCI YOU'. Haha bukan benci betul pun, benci sebab dia suka buat aku cair dngn dia, dengan dia punya ke-sweet-an dia tu, Haha. So then, I was happy. Dia bagi cake juga, and dia letak gambar aku dngn dia, and gmbar comel dia yng aku suka tu. Dia cucuk atas cake tu. Haha and cake tu, dia tulis ILOVEYOU. Eeeeeeeeeee sweet much >