Wednesday, October 26, 2011

No more boyfriend :'/

Ok terkejut tk dngn statement dkt atas tu? :') Yeah. No more us. After being together fr four months, but its over ok? Over. So, thanks to the bitches yng hancurkan this relationship. Kalau dorng tkada, sumpah aku ckp, tkada nya jadi mcmni. But I've to accept the fact lh k? :')
So, benda ni memang perit. Aku skrang tngh struggle nak move on. Well, hell too much kalau boleh move on secepat mungkin. So, aku nk move on punya pasal, aku buat banyak benda. First thing, aku letak semua barang dia dalam kotak, and then letak atas almari. Sorok benda tu kemas kemas. Haha funny much. Lpastu, aku delete number dia. Then, aku stop getting tweet via text drpd dia. Haha. Cukup ke semua benda tu? :') I think thts not enough aite? Then, aku teruskan aku punya jahat nak kerja tu. Supaya dpat busykan diri. And tk fikir pasal dia pun. Aku harap aku dapat lah buat benda tu kan? :')

So, after that aku pun ceroboh dia punya Twitter. And aku unfollow diri aku dkt Twitter dia. And unfollow dia dkt Twitter aku. Aku trpaksa ok? Sumpah terpaksa. Aku dh tktahan tngok semua benda yng dia tweet, its too hurt. So then I made that decision. Even its actually too hard. Very hard. Hm. Aku tk kuat mana nak hadap semua benda tu. So, aku harap dia boleh faham :')

And the latest one, I've changed my number. Aku tktahu lah apa motif aku buat mcmni, tp entah lah. Aku rasa maybe ini je lah kot cara yng terbaik :') Even dia pun tk text aku sume en? Tapi, aku try nak lari dari benda ni semua. Susah sangat. But I must make a move. Dia pun dh move forward. Dah lupakan aku. Dah ada orang lain. So, kenapa aku tkboleh? Aku mesti boleh punya lah. Fr sure. But maybe. Hm.

Once, aku pernah gila gila down. And aku tk tidur, tk makan, and aku betul betul desperate. Aku tk boleh move on time tu. So aku try nak getback balik. But semua tk menjadi. Dia tk terima semua. Aku punya kebodohan time tu, sampai merayu dkt musuh aku sendiri. Ha great yeah? :') Tp sikit pun dia tknampak. Apakan daya? So, start drpd tu, half of my strength, has gone. But Alhamdulillah, Sally and Fatyn is there. Gave me support, and always behind my back. Always. Alhamdulillah :')

So, how I wish aku kuat mcm dia? Mcm mana? How? :'( Aku betul betul tk kuat. But I've to. Bnyak sngat memory memory yng terkumpul :') Aku kena lupakan benda tu semua. K? Kena jugak. And aku tk ready nk cari orang lain lagi. Kalau cari orang lain pun, aku still lagi tk dapat lupakan dia. Kan? Better tkpayah. And orang lain tu juga yng seksa nanti. To be honest, aku tk dapat nafikan, mmng aku sayang dia sangat. But, maybe this is the best way. Supaya dia tkyah nak sorok apa benda lagi drpd aku. Freedom k? :') But we're still friend. Still lepak sesama. And dia treat aku pun mcm dulu juga. But, I can't. Aku takut, aku yng seksa tkboleh move on kalau dia buat mcmtu. Hm :'( Padahal dia okay je kan? Haaaaaaaaaaaaaaaaa.

I've been through a very sucks day these few days. This is the first time of my life k? Aku jadi bodoh sngat sbb benda ni. Um, tkapa lah. Anggap je as a pengajaran. Kan? Hehe :') So, thats all. Aku kena kuat. Yeah! xx